شعر عاشقانه 93
شعر عاشقانه 93
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

این جهان و آن جهان هر چی هست / عاشقان را روی معشوق است و بس / گر نباشد قبله ی عالم مرا / قبله ی من کوی معشوق است و بس . مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا / مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها . مهربانی تزئین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم شعر عاشقانه چون چشمه می جوشد چشمانم / تو ز من چه میدانی من ز تو . امروز که به سختی گذشت ، بدون تو فردا رو چه جور بگذرانم خدا می داند ! هیچ وقت نخواهم که یادت از خاطرم محو شود ، زیرا یادت هم مثل عسل شیرین است . تو بارانی من باران پرستم / تو دریایی من امواج تو هستم / اگر روزی بپرسی باز گویم / تو من هستی و من نقش تو هستم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد